Tietoa yhdistyksestä

VESI on ELÄMÄN PERUSTA

PUTKIMESTARIT OVAT VESIHUOLLON KÄRKIOSAAJIA

Kuntien Putkimestarit ry koostuu vesihuollon ammattilaisista, jotka haluavat kehittyä vieläkin paremmiksi.

Monipuolinen jäsenkunta

Kuntien Putkimestarit (KPM) ry:n jäsenkunta koostuu laaja-alaisesti henkilöistä, jotka vastaavat yleisestä vesihuollosta - ensisijaisesti vesihuoltoverkostoista.

Yhdistyksen toiminta on maanlaajuista, sääntöjen mukaisesti yhdistyksen toimielimet valitaan mahdollisimman tasapuolisesti eri puolilta Suomea.

Myös yhteistyökumppaneita

Yhdistykseen kuuluu vesihuoltoalan monipuolisissa työtehtävissä toimivia henkilöjäseniä.

Tämän lisäksi yhdistyksellä on eläkeläisjäseniä ja yhteistyökumppaneita alan merkittävimmistä yrityksistä.

Kahdesti koolla

Kuntien Putkimestarit ry järjestää vuosittain kaksi tapahtumaa. Keväisin järjestetään laivaseminaari, ja syksyisin koulutus- ja neuvottelupäivät.

Yhteistyökumppaneilla on mahdollisuus esitellä tuotteitaan ja toimintaansa kummankin tapahtuman yhteydessä. Tapahtumat ovat avoimia kaikille yhdistyksen jäsenille - ja erinomaisia tilaisuuksia tutustua ja verkostoitua.

YHTEYSLOMAKE

Asiaa putkimestareille?